3 Ağustos 2011 Çarşamba

[His Dünyası] Her şey Sen'den

Her şey Sen'den, Sen ganîsin,
Rabb'im Sana döndüm yüzüm!
Hem evvelsin hem âhirsin,
Rabb'im Sana döndüm yüzüm!
Bulduğumu Sen'de buldum,
Bâtıl şeylerden kurtuldum;
Gelip kapında kul oldum;
Rabb'im Sana döndüm yüzüm!
Ayân ışığın her yerde,
Gözsüzlere eşyâ perde;
Huzûrun dermân her derde,
Rabb'im Sana döndüm yüzüm!
Dünyalar Sen'inle Cennet,
Nimet Sen'den kime minnet?
Gel kuluna merhamet et!
Rabb'im Sana döndüm yüzüm!
Gönüllere hayat iman,
Mü'minlerde tam itmi'nan;
Gâfillerin hali yaman,
Rabb'im Sana döndüm yüzüm!
Işığınla aydın her yan,
Şaşkınlar arıyor burhan,
Tecellin her yerde ayân,
Rabb'im Sana döndüm yüzüm!
Âlem kitap eşya apak,
Otlar ağaçlar ve toprak,
Sen'i söyler yaprak yaprak,
Rabb'im Sana döndüm yüzüm!
Ârif gönlün bağlayarak;
Âşık her dem ağlayarak,
Kıtmîr bağrın dağlayarak,
Rabb'im Sana döndüm yüzüm!
M. Fethullah Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder